Logo gr
0
0

Pomoc – FAQs

Najcześciej zadawane pytania

Pomoc – FAQs

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą gadżetów reklamowych. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań by współpraca między Tobą a naszą firmą przebiegała sprawnie i bezproblemowo. Dlatego też wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom postanowiliśmy odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a my rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Pomoc - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najcześciej zadawane pytania

Złożenie zamówienia

Zamówienia można składać na naszej stronie dodając wybrane gadżety reklamowe do koszyka. W naszym sklepie online zamówisz produkty bez nadruku logo. Jeśli jednak interesuje się zamówienie i zakup spersonalizowanych gadżetów zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Taka oferta wymaga indywidualnego omówienia i przygotowania. Więcej informacji o procesie współpracy znajdziesz w zakładce: jak zamawiać.

Rabatu udzielamy wyłącznie na duże zamówienia. Co oznacza duże? Takie powyżej 1000 szt. Pamiętaj także, że im więcej zamawiasz, tym lepsza cena jednostkowa gadżetu. Przy stałej współpracy możemy ustalić indywidualny rabat, który będzie korzystniejszy a ceny lepsze na poszczególne gadżety. Ponadto przy zamówieniach o wartości powyżej 5000 zł dostawa masz zapewnioną gratis.

Nie ma u nas minimalnej wartości zamówienia. Dla nas zamówienia za 100 zł jest tak samo ważne jak te za 1.000.000 zł. Realizujemy wszystkie zapytania od tych najmniejszych bo te gigantyczne. Do każdego podchodzimy z takim samym zaangażowaniem bo wiemy, ze przygotowane dla Ciebie gadżety będą pracowały na Twój sukces.

Tak. Bez problemu możemy zrealizować niemal każde indywidualne zamówienie na gadżety reklamowe. Czas realizacji zamówień indywidualnych może być nieco dłuższy, niż w przypadku standardowej oferty ze strony. W celu omówienia szczegółów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z działem handlowym. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.

Najcześciej zadawane pytania

Płatności i faktury

Po złożeniu zamówienia i ustaleniu jego szczegółów z działem handlowym Gadzetyreklamowe.pl, otrzymasz od nas proforma na 100% przedpłatę. Po dokonaniu płatności na wskazane konto przystępujemy do realizacji zamówienia. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce: jak zamawiać.

Standardowo niestety nie, ale jeśli nasza dotychczasowa współpraca układała się bezproblemowo i wszystkie Twoje zobowiązania były opłacone w terminie, możemy, w drodze wyjątku ustalić taką formę rozliczeń. Warunki te omówimy wcześniej indywidualnie.

Przed przystąpieniem do realizacji Twojego zamówienia wyślemy Ci fakturę proforma na 100% przedpłatę. Po dokonaniu przelewu i zaksięgowaniu środków na naszym koncie wyślemy do Ciebie fakturę VAT.

Fakturę VAT po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym wysyłamy do klientów drogą elektroniczną w ciągu 7 dni roboczych.

Jeśli nie dostałaś/eś faktury w ciągu 7 dni roboczych od daty płatności, prosimy o kontakt z naszym biurem mailowo na adres: info@gadzety.pl lub telefonicznie: +48 7 333 888 44/55. Sprawdzimy i wystawimy dokument lub jego duplikat.

Najcześciej zadawane pytania

Dostawa

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich, z którymi stale współpracujemy. Są to: DPD, UPS, TNT, DHL FEDEX, INPOST, GEIS, PALLEX. Więcej informacji na temat znajdziesz w zakładkach warunki dostawy i terminy dostaw, na naszej stronie jak zamawiać.

Niestety nie mamy takiej opcji. Ma to związek z dużą ilością zamówień realizowanych przez nas codziennie. Za to zagwarantujemy Ci błyskawiczną dostawę w dowolne miejsce w Polsce i na świecie po najlepszych stawkach, wynegocjowanych dla Ciebie.

Niestety nie ma takiej możliwości. Nasze firmy kurierskie, z którymi współpracujemy gwarantują terminowość i bezpieczeństwo Twojego zamówienia. Nie możemy tego zagwarantować w przypadku innych firm. Co więcej nie mamy możliwości odbioru własnego.

W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z firmą kurierską i powołanie się na podany przez numer nadania. Po zlokalizowaniu przesyłki powinieneś otrzymać informację zwrotną co się stało z paczką i o przewidywanym czasie jej dostawy. Gdyby był jakiś problem prosimy niezwłocznie powiadomić nasz dział handlowy.

Sklep Gadżetyreklamowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu oraz za zagubione przesyłki z winy firmy kurierskiej. Przy odbiorze prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki oraz jej zawartości. W przypadku odnotowania jakichkolwiek uszkodzeń lub braków sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Dokument ten będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji i ubieganie się o odszkodowanie od firmy kurierskiej.

Wysyłamy zamówienie wyłącznie po dokonaniu 100% przedpłaty, dlatego też nie ma możliwości wysyłki zamówienia za pobraniem. Więcej informacji na na temat znajdziesz w zakładce: warunki dostawy.

Najcześciej zadawane pytania

Czas realizacji zamówienia

Na wszystkie zapytania odpowiadamy niezwłocznie. Standardowo czas oczekiwania na odpowiedź wynosi 24h, natomiast w sytuacjach wyjątkowych czas ten odpowiedzi może się wydłużyć. W przypadku spraw pilnych prosimy o kontakt telefoniczny z naszą infolinią pod numer telefonu +48 7 333 888 44/55.

Gadżety bez znakowania wysyłamy bezpośrednio z magazynu do naszych klientów w ciągu 24h od złożenia zamówienia i jego opłacenia. Zamówienia złożone do godz. 11:00 są wysyłane tego samego dnia. Natomiast czas realizacji gadżetów ze znakowaniem wynosi od 2 do 7 dni roboczych, w zależności od specyfiki zamówienia. Więcej informacji znajdziesz w zakładkach warunki dostawy i terminy dostaw.

Z naszej strony dokładamy wszelkich starań by zrealizować zamówienie w jak najszybszym terminie. Standardowy czas realizacji spersonalizowanych gadżetów wynosi od 2 do 7 dni roboczych, w zależności od specyfiki nadruku i dostępności produktów. Zamówienia EXPRESS’owe mogą być zrealizowane po indywidualnym wcześniejszym ustaleniu.

Najcześciej zadawane pytania

Pytania techniczne

Oczywiście i bardzo do namawiamy. Masz wówczas szansę zobaczyć jak będzie wyglądał finalnie Twój gadżet i w razie jakiś wątpliwości czy chęci zmian masz czas na ich wprowadzenie. Będziemy to robić aż do momentu kiedy uznasz, że jesteś usatysfakcjonowany efektem. Wizualizacje graficzne Twojego gadżetu wykonujemy gratis!

Oczywiście. Realizujemy zamówienia gadżetów reklamowych bez logo. Ale gorąco zachęcamy do tego by umieścić nadruk na Twoich gadżetach. Wówczas staje się on oryginalny i unikalny.

Jeśli szukasz gadżetu reklamowego, którego nie ma na naszej stronie, skontaktuj się z nami mailowo na adres info@gadzety.pl, lub telefonicznie: +48 7 333 888 44/55. Sprawdzimy czy możemy go dla Ciebie zamówić na indywidualne zamówienie lub zaproponujemy alternatywne rozwiązania.

Tak, jak najbardziej. Nasz grafik z przyjemnością przygotuje dla Ciebie propozycje projektu graficznego i naniesie je na wybrane gadżet. Wyślij nam swoje logo w wersji wektorowej a my wyślemy Ci niezwłocznie przygotowane wizualizacje gratis!

Tak, oczywiście. Jeśli takie jest Twoje życzenie przygotujemy i wyślemy dla Ciebie próbkę wybranego gadżetu. Podobnie możemy wykonać próbny nadruk. Wiąże się to z dodatkowym kosztem, o którym poinformujemy Cię przed podjęciem decyzji.

Koszt nadruku to indywidualna kwestia. Jego koszt zależy od wielu czynników – ilości gadżetów, które mają być znakowane, specyfiki logo oraz wybranej metody znakowania. Koszt nadruku dla wybranego przez Ciebie gadżetu i określeniu jego ilości zostanie Ci przedstawiony w ofercie przed złożeniem zamówienia.

Kategorie

Menu

Zamknij
Kontynuuj zakupyTwój koszyk jest obecnie pusty!