8 gadżetów reklamowych dla agencji nieruchomości
- Długopisy z logo biura nieruchomości
- Ekologiczne torby reklamowe z nadrukiem
- Koszule z haftem logo agencji
- Gadżet XXI wieku – powerbanki z nadrukiem
- Nowoczesne termosy na kawę lub herbatę
- Notesy z logo lub danymi agenta
- Breloczki w kształcie domu
- Reklamowe miarki budowlane
Gadżety reklamowych dla agencji nieruchomości, czy rynek ich potrzebuje?
Globalna pandemia wirusa SARS-2 zmieniła cały świat. Pod każdym względem. Zmieniliśmy podejście do wielu kwestii, które do tej pory wydawały nam się pewne i niezmienne. Bardziej dbamy o zdrowie, szukamy ekologicznych produktów, doceniamy wspólny rodzinny czas, marzymy o ponownych beztroskich podróżach czy domu z możliwością wyjścia w razie konieczności wprowadzenia rządowych obostrzeń i ogólnokrajowej izolacji. No właśnie ta branża – branża nieruchomości zmieniła się diametralnie. Do tej pory byliśmy podzieleni – część z nas preferowała komfortowe apartamenty z piękny widokiem na miasto, podczas gdy druga doceniała dom poza centrum z możliwością wyjścia do własnego ogrodu i cieszenie się aktywnościami na łonie natury. Każda z tych opcji ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne … Dom z pewnością wymaga od właściciela więcej pracy i wysiłku włożonego w jego utrzymanie i wygląd, które wiążą się ze sporymi nakładami finansowymi. Oczywiście później cieszymy się z efektu jaki uzyskaliśmy zyskując z pewnością w oczach gości i sąsiadów. Ale dom wiąże się też z pewnym ryzykiem. Jest z pewnością bardziej narażony na wszelkie anomalie pogodowe oraz może stać się celem rabunku kiedy my będziemy na wakacjach oddawać się błogiemu lenistwu. Mniejsze ryzyko jest be wątpienia w przypadku mieszkania. Bardzo często znajdują się one na zamkniętych lub monitorowanych osiedlach, troskę o zieleń zapewnia wspólnota lub administracja a anomalie raczej są nam nie straszne – prędzej sąsiad z góry, który zrobi grilla lub zaleje nam mieszkanie.
Gadżety dla biur nieruchomości – korzystać czy niekoniecznie?
I właśnie pandemia przyczyniła się do zmiany preferencji zwolenników mieszkań, którzy po kilkumiesięcznej izolacji mieli dość swoich nawet najbardziej nowoczesnych i pięknych czterech ścian i pierwsze co zrobili po zakończeniu lockdown’u to zaczęli poszukiwać domów z nawet najmniejszych ale ogródkiem. Agencje nieruchomości takie, jak Maxon czy Strzelczyk, Metrohouse, Agencja Kaczmarczyk czy Emmerson, przeżywały prawdziwe oblężenie. Sprzedawali na pniu wszystko byle miało kawałek ziemi. I co ważne – cena nie grała tu roli. Dlatego też właściciele, którzy sprzedawali nieruchomości podnosili cenę wiedząc, że ze sprzedażą nie będzie specjalnego problemu. Można by rzecz jest to sytuacja win-win. Właściciel zarabiał, klient otrzymywał to co chciał czyli dom z ogródkiem a agencja nieruchomości otrzymywała upragnioną prowizję. Jednak aby na nią zarobić musieli się sporo napracować bo przebić konkurencję. Często jeden dom trafiał do wielu agencji i to, której udało się sfinalizować transakcje zależało od obrotności agenta i gadżetów reklamowych dla agencji nieruchomości, których używał by przekonać do siebie klientów. Zdanie bez wątpienia miał utrudnione. Każda bowiem agencja w mniejszym lub większym stopniu korzysta z gadżetów reklamowych dostępnych na rynku. Znają ich siłę oddziaływania i wiedzą, że mały nawet drobiazg może przechylić szalę na ich stronę. My znając ich potrzeby i znając branże wiemy jakie gadżety reklamowe dla agencji nieruchomości cieszą się największym zainteresowaniem i, które zostają z klientami na dłużej budując długotrwałą relację. Wiadomo, że zwykle na jednej transakcji się nie kończy.
Najlepsze gadżety reklamowe dla biur nieruchomości i agentów
- ciemnoniebieskiBLOCK. Etui na karty do smartfona, z systemem RFID4,50 zł netto
- czarnyczerwonybiałyniebieskiMEITNER. Etui na karty z systemem RFID0,30 zł – 0,38 zł netto
- czarnyniebieskisrebrnyMULLER. Etui na karty z systemem RFID5,46 zł netto
- czarnyciemnoniebieskiFRANCK. Etui na karty do smartfona, z systemem RFID9,60 zł netto
Jakimi gadżetami dla agencji nieruchomości utrzymać zainteresowanie klienta?
Każda branża, każdy sektor gospodarczy, firma, korporacja czy działalność jednoosobowa ma swój określony profil, dla którego producenci gadżetów reklamowych projektują określone produkty, które albo są niezbędne w prowadzeniu działalności lub też są by pozyskać rynek. Wiele na ten temat piszemy na naszych blogach, między innymi na blogu o gadżetach dla restauracji – czyli o tym z jakich specyficznych gadżetów reklamowych powinna korzystać konkretna branża. Agencje zajmujące się wynajmem oraz sprzedażą domów i mieszkań też mają swoje ulubione i najchętniej zamawiane gadżety reklamowe dla agencji nieruchomości, z których korzystają na co dzień lub też wręczają je swoim klientom jako atrakcyjne wizytówki. Skupmy się najpierw na tych „zachęcaczach” do współpracy czyli tych gadżetach reklamowych dla agencji nieruchomości, które w formie prezentów przekazywane są klientom. Do najpopularniejszych należą te gadżety reklamowe dla agencji nieruchomości stricte związane z domem jak breloczki reklamowe. Breloczek Bobby Plus ukochały sobie firmy deweloperskie, Borth – firmy wykończeniowe, a agencje Bolky czy House, w kształcie domu, na którym można nanieść nadruk logo agencji. Wręczając klucze do domu z takim breloczkiem z pewnością agencja zyska uznanie w oczach klienta. Dodatkiem do kluczy są dokumenty – akty notarialny, wyrys z rejestru gruntów, plany domu i działki – te agent może wręczyć w teczce z logo agencji nieruchomości jak teczka Clarke A4 lub Clusser. Będzie to z pewnością miły gest.
Jakie są najlepsze gadżety reklamowe dla agencji nieruchomości?
Ciekawym rozwiązaniem, przynoszącym zaskakujący efekt, który od razu widzisz w oczach klienta – przyszłego właściciela nieruchomości są miarki. Taki mały gadżet a jakże przydatny w każdym domu. Jeśli dodatkowo będzie oznakowany logo agencji to z pewnością na klient do takiej agencji wróci lub będzie ją polecał dalej. Przykładem takiej miarki jest miarka zwijana 2m Actual, z podziałką w calach i centymetrach, z długopisem, notesem i poziomicą oraz możliwością dopięcia do paska. Inną opcją jest miarka o wiele znaczącej nazwie MOVING IN zapakowana w piękne i eleganckie etui skórzane, na którym może zostać wytłoczone logo agencji. Tak ekskluzywny prezent będzie bez wątpienia zapamiętany na długo, budując relację pomiędzy agencją a klientem. Absolutnym hitem w wielu agencjach przy gigantycznych transakcjach, opiewających na miliony złotych, są zestawy narzędzi. To nie tylko miły gest to efektywne gadżety reklamowe dla agencji nieruchomości, dzięki którym zaznaczą swoją pozycje lidera na rynku. Agencje nie oszczędzają i wybierają zestawy z najwyższej półki jak skrzynka narzędziowa 16-częsciowa Sounion czy skrzynka narzędziowa 31-częsciowa Poseidon. Najważniejsza kwestią przy wręczaniu prezentów jest dobranie gadżetów reklamowych dla agencji nieruchomości do profilu a także oznakowanie wszystkich prezentów logo agencji. To właśnie nadruk logo buduje relacje będąc swoistą wizytówką, która wyróżni produkt od innych konkurencyjnych.
Wybrane gadżety dla firm z branży nieruchomości
- białyTemperówka – GOMA21,91 zł netto
- brazowyStojak na telefon brzozowy – GROUW STAND18,20 zł netto
- brazowyDrewniana podstawka organizer – RAMA25,46 zł netto
- białySTEPHENIE. Linijka z klipsem, 15 cm0,78 zł netto
Biurowe gadżetów reklamowych dla agencji nieruchomości
Każda większa agencja zatrudnia wielu agentów, którzy nie tylko wyszukują najbardziej ciekawe oferty – z ogłoszeń prasowych, Internetu czy bazy dla agencji ale również oprowadzają potencjalnych klientów po być może ich przyszłych domach czy mieszkaniach (ten rynek aż tak bardzo nie kuleje) oraz przygotowują oferty pod kątem wizualnym. Niezbędne w ich pracy są biurowe gadżety reklamowe dla agencji nieruchomości. Pierwszym gadżetem każdego agenta jest… kubek 🙂 Tak to prawda. Be aromatycznej kawy mało kto zaczyna dzień, nawet agent nieruchomości. Sporym zainteresowaniem cieszą się gadżety ekologiczne i kubek Bambus z bambusowym wykończeniem o pojemności 450 ml. To dwuściankowy izolowany kubek wykonany ze stali nierdzewnej i wykończony naturalnym bambusem. Kubek utrzymuje temperaturę napoju gorącego przez 2 godziny, a zimnego do 4 godzin. Innym fajnym kubkiem często zamawiany przez agencje jest kubek Americano Cortado o pojemności 300ml. W swojej pracy agenci nieruchomości wykorzystują takie gadżety reklamowe dla agencji nieruchomości jak pióra aby notować w notatnikach ważne szczegóły oferty oraz kalkulatory do obliczeń chociażby metrażu czy ceny w stosunku do metrażu. Najpiękniejsze pióra zapewnia firma Waterman lub Parker na przykład pióro wieczne Urban, którym zanotują uwagi w notesie kiszonkowym Beckett oraz naniosą obliczenia wykonane na kalkulatorze Enfield lub innym np: w wersji kieszonkowej, mieszczącym się w torebce lub aktówce.
Wybrane bezpieczne gadżety dla firm z branży reasekuracyjnej
- białyŚwieca roślinna 300 gr – CITRUS31,85 zł netto
- białyŚwieca roślinna 80 gr – MENKAURE20,88 zł netto
- czarnybiałyzłotyMała szklana świeca – SELIGHT5,81 zł – 6,02 zł netto
- białyŚwieca roślinna 200 gr – VEIKA39,12 zł netto
Gadżety dla biur nieruchomości – czy powinny być z logo ?
Każdy gadżet reklamowy czy to dla pojedynczego agenta czy też dla dużego biura nieruchomości musi być oznakowany. Część klientów, którzy zdecydowali się na produkt bez oznakowania wracają by nanieść na niego nadruk. Szybko zdają sobie sprawę, że ich produkt ginie wśród masy innych podobnych gadżetów reklamowych używanych przez firmy konkurencyjne a te w przeciwieństwie do nich nie popełnili takiego błędu i zdecydowali się na logo naniesiona na powierzchnie gadżetów. Tym samym ich produkty rzucają się bardziej w oczy i przykuwają uwagę budując relację firmy z klientem i uświadamiając istnienie marki. Ale jakie gadżety reklamowe dla agencji nieruchomości oznakować? Oprócz wyżej wymienionych idealnym gadżetem będzie etui na wizytówki COSTER wykonane z aluminium lub skórzano-metalowe LONE. Wizytówki wręczane klientowi z takiego wizytownika sprawią, że poczuje się on wyjątkowo a agent wyjdzie w jego oczach na profesjonalistę. Innymi gadżetami reklamowymi dla agencji nieruchomości są parasole reklamowe. Jest to absolutny hit. Wyobraź sobie przemoczonego i zziębniętego agent, który oprowadza Cię pod domu. No raczej nie… Takiemu byśmy dawno podziękowali. Ale takiemu, który powita nas w gustownie skrojonym garniturze lub garsonce ukrytego pod pięknym i eleganckim parasolem Cumulus lub Kyle 23” już zaufamy i obdarzymy szacunkiem. Oba parasole wykonane z trwałych wodoodpornych tkanin z solidną drewnianą rączką są odporne na wiatr i największą ulewę.
Pomysłowe upominki dla firm z branży nieruchomościowej
- czarnybiałyciemnozielonygranatowyKubek ze stali nierdzewnej – CARIBU15,21 zł netto
- czarnybiałysrebrny matowyKubek dwuściankowy 300 ml – NOMU16,41 zł netto
- przezroczystySzklany kubek do sublimacji – SUBLIMGLOSS10,38 zł netto
- białyKubek kamienny 160ml – SENSA6,62 zł netto
Gadżety dla agencji nieruchomości, takim agentom ufamy bardziej
Agent musi budzić zaufanie. Dlatego wspomniany chociażby parasol staje się elementem, który pracuje na jego wartość i odbiór agenta w oczach klienta. Firma, która wysyła agenta na spotkanie musi pokazać się od jak najlepszej strony. W końcu sprzedaje on coś, co ma starczyć na lata, co ma być azylem, domowym zaciszem, schronieniem. Czymś, w czym po długich godzinach spędzonych w hałaśliwym biurze zaznamy spokoju i relaksu. Czymś, w czym zbudujemy rodzinę i zapewnimy je byt na długie lata. Coś, co być może zostanie przekazane przyszłym pokoleniom. Chcąc upewnić klienta, że trafił pod właściwy adres agencje wykorzystuj gadżety reklamowe dla agencji nieruchomości ze swoim logo. W ten sposób przedstawiają się jako firma rzetelna, godna zaufania, podążająca za nowinkami i mająca świadomość istnienia idealnych narzędzi marketingowych jakimi są gadżety reklamowe dla agencji nieruchomości, które można wykorzystać na spotkaniach biznesowych z klientami czy partnerami, targach nieruchomości czy po prostu w swojej działalności. Tu liczy się pomysł i innowacyjne podejście do kwestii promocji. Na każdym etapie służymy pomocą i radą.